Mikä vituttaa..? 4. tuotantokausi

Tietokilpaluja ja mielipidekyselyjä vapaamuotoisista aiheista.
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Re: Mikä vituttaa..? 4. tuotantokausi

Post by Tina DeMona »

Joo-o, eipä tullut sitten tänä yönä nukuttua. Tuntia ennen herätystä ajattelin luovuttaa ja lähteä haukkaamaan aamupalaa.

Nyt sitten tietenkin jo väsyttääkin ihan simona. Ja kohta alkaa kuusi tuntia luentoja perä perään, jee.
--- Amal shufar, at rrug ---
rautapuoli
Sinanjun mestari
Sinanjun mestari

Post by rautapuoli »

Tina DeMona wrote: Thu Sep 30 2021 4:36 Joo-o, eipä tullut sitten tänä yönä nukuttua. Tuntia ennen herätystä ajattelin luovuttaa ja lähteä haukkaamaan aamupalaa.

Nyt sitten tietenkin jo väsyttääkin ihan simona. Ja kohta alkaa kuusi tuntia luentoja perä perään, jee.
Oon varmaan ennenkin vinkannu, mut et oo melatoniinia aatellu koettaa? Löytää halvalla varmaan joka kaupasta. Toimii itelle ja melko lailla kaikille joitten kaa oon jutellu.
Saab 900
Built as a Merc, safe as a Volvo, and so much cooler than a BMW.
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

rautapuoli wrote: Thu Sep 30 2021 15:32
Tina DeMona wrote: Thu Sep 30 2021 4:36 Joo-o, eipä tullut sitten tänä yönä nukuttua. Tuntia ennen herätystä ajattelin luovuttaa ja lähteä haukkaamaan aamupalaa.

Oon varmaan ennenkin vinkannu, mut et oo melatoniinia aatellu koettaa? Löytää halvalla v juuarmaan joka kaupasta. Toimii itelle ja melko lailla kaikille joitten kaa oon jutellu.
Joo, on kyllä ollut puhetta. Hitto kun on vaan niin tahvo ettei sitä muista ennenkuin on taas uneton yö jo menossa. Nyt pitää kyllä ihan oikeasti hommata tuota ihmeainetta kun seuraavaksi kaupassa käy.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Kaverin kanssa suunniteltu ensimmäistä kertaa 10 vuoteen yhteistä matkaa jenkkeihin. Jos työt jatkuisivat puolen vuoden jälkeenkin ja päästään toteuttamaan, tuota tavaraa voisi kyllä itsekin miettiä mukaan. Ensimmäiset ~pari yötä vähintään menee yleensä kukkuessa, eikä nukkuessa, mikä vituttaa!

Ei toki mitään verrattuna siihen, jos jää jatkot saamatta ja matkat sikseen :vader:

Sitten vitutti, kun kiinnostavan elokuvan saksalaisessa reiskassa Amazon väitti olevan enkkutekstit, mistä dvdcompare oli eri mieltä. Meni aikaa selvittäessä ja just joo, eihän niitä ole. Vituttaa tuollainen väärä tieto ensinnäkin ja aina, kun siellä on joku muuten niin hyvä julkaisu, jossa sitten tekstit vain saksaksi...
-You have a huge fucking dick!
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

^Etenkin Saksan Amazonissa tuntuu ne speksit olevan muutenkin jatkuvasti joko todella puuttelliset tai muuten vaan päin vittua. En ymmärrä miten sekään voi olla niin vaikeaa.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Kerrankin samasta aiheesta yksi vitutus, mutta kaksi ilahdutusta! Tuossa olin normaaliin tapaan lenkillä työpäivän jälkeen, niin Radioheadin levyn ehdittyä viimeiseen kappaleeseen tapahtui se, että kuulokkeista hävisi musiikki oikealta puolelta. Vittu! Nytkö ne JBL:t hajosi, vaiko vielä pahempaa ja vika onkin puhelimessa? :justiina: Sen korvaaminen olisi paitsi kalliimpaa, paljon vaivalloisempaa.

Nappikuulokkeet olivat tallessa ja niillä kuuluu kummastakin, eli puhelin ei ole paskana. Ensimmäinen ilahduttava juttu! Sitten paljastui, että JBL:issä on 2 vuoden takuu, mikä riittäisi ensi kesään asti. Ja kuittikin löytyi helposti -> näistä toinen ilahdutus :tyytyvainen:

Vähän vittumaista toki silti Giganttiin asti hiihdellä, eikä tässä muuta voi. Olisi saaneet kestää luurit.
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

No voe helvetti. Sriracha oli loppu ja menin sitten juuri sitä merkkiä ostamaan, mistä en tykkää. Kun en tietenkään muistanut, että tämä on just sitä. Muutenkin näyttää netissä olevan mielipide ihmisillä ihan toinen, eli mahtaa olla että olen taas omituinen kummajainen tämänkin suhteen, mutta ei vaan toimi minulle tämä.

Eli Go-Tan -firman thaimaalainen kastike kyseessä mikä minun mielestäni paitsi maistuu kakalle, on myöskin viskositeetiltaan ongelmallinen koska on niin paksua puuroa ettei levity siihen sapuskaan kunnolla vaan jää sellaisiksi ihme mälleröiksi sinne tänne vaikka kuinka sekoittelee. Ja tukkii muuten jatkuvasti oman purkkinsa suunkin vaikka on vielä joku erityisiso rööri siihen yritetty rakennella. Sitten se ampuu sitä sellaisina valtavina lätäköinä yks kaks miten sun sattuu. Yleensä puolet lattialle.

No, on tämäkin nyt toki parempi kuin ei mitään, että ei sikäli. Ja onneksi en ostanut kuin pienen pullon.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

-Jos ei luvatusti pääse huomenna hakemaan uusia kuulokkeita Kikantista, niin vähänkö tulee vituttamaan! Näin monta päivää jo ilman levyjä, kun niillä runkuilla ei voinut tavaraa olla kuin keskusvarastossa hirveä läjä. Ehkä olisi pitänytkin ottaa se lahjakortti ja käydä lähes naapurissa sijaitsevasta Prismasta hakea uudet.

-Tullasin paketin Japaniasta ja maksoin Postin kyrpien käsittelymaksun, joka jollain vitun verukkeella peritään. Yli 20 euroa meni näihin. No mitäs tilasin, kikkeliskokkelis...

-"Tavallaan", tuo ehkä ärsyttävin täytesana ikinä, kuuluu palanneen tv:ssä puheisiin. BB:tä juontava alma ainakin ruvennut sitä hokemaan. Joku smack that bitch up! :foff:
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

No, tänään pääsee hakemaan kuulokkeet. Käynpähän samalla tsekkaamassa uudistetun Prisman, joka on vihdoin valmis ja nyt pitävät avajaiset. Onhan tuo ainakin ulkopuolelta ihan hienon näköinen.
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

Tämä koko päivä...

Erehdyin lupautumaan yhtä hommaa hoitelemaan Karhulaan, pieneen nyppylään lähelle Kotkaa. Jouduin heräämään helvetin aikaisin koska olin olevinani säästäväinen ja menin paikalle vuosien tauon jälkeen Onnibusilla. Sillä kun pääsi kätevästi suoraan perille. Ikävä kyllä sinne kulkee kuitenkin vain yksi ainoa linja, helvetisti aikaisemmin kuin olisi tarvinnut.

Tällä matkalla mieleeni muistuivatkin kaikki ne myriadit tavat, joilla vihaan Onnibussissa matkaamista. "No, pois tullaan sitten VR:llä, onpa sitten paljon mukavampaa!"

Ja tällä matkalla yhä olen.

Sain osuuteni hoidettua noin neljän maissa. Ensimmäinen, vielä pieni, ongelma tuli siinä, kun Kotkan kaupunki ei ilmeisesti ole tajunnut että heillä on näitä tämmöisiä, vaivalla rakennettuja teitä, joita pitkin voisivat vaikka liikkua jonkinlaiset vekottimet joiden kyytiin voisi vaikka hypätä nimellistä korvausta vastaan. Eli siitäs sain taas, köyhä kusipää, kun en omista autoa tai tahdo käyttää varojani taksiin.

Lopulta päästyäni Kotka Properiin ostin sitten junaliput loppumatkalle. Ensimmäistä yhteyttä sai odotella yli kaksi tuntia. Ja siellä merituulen landiassa on muuten aivan saatanan kylmä. Jatkoyhteys Kouvolasta taas oli kepeät pari tuntia myöhässä. Ja konnari vittuili päin näköä kun julkesin viimeisestä yhteydestä kysyä. Kuulen jo korvissani heidän paskaisen naurunsa jos tästä minun opiskelijahinnan 13 euron lipusta jotain hyvitystä lähtisi vonkaamaan. Saati vaikka pahoitteluja. Mutta enhän minä toki mitään muuta tänään olisi halunnutkaan tehdä.

Nyt olen sitten viimeisessä lähijunassa, ja jos ei mitään lisäkamalaa tapahdu, arvioitu saapumisaika kotipysäkille olisi 00:58. Ihan eri yhteyteen ostetun lippuni pitäisi kuulemma kelvata, mutta saapa taas nähdä.

Mikä on mielestäsi hitusen kohtuuton aika tälle pätömatkalle. Perkele, johan tuolta olisi melkein kävellyt tässä ajassa...

Tähän voisi vielä liittää kovakantisen niteen verran kaikkea muuta kivaa ja hauskaa mitä kohtalo on tähän matkaan liittyen niskoilleni heitellyt. Mutta eiköhän siinä tulleet ne pääkuviot.

Käyn kyllä todellakin vielä kaupassa. Koska en tosiaankaan ole huomenna lähdössä mihinkään. Ja mitään ihmiskontaktia minuun on ihan turha yrittää ottaa. Kenenkään. Hautaan kännykkäni johonkin todella syvälle heti kun pääsen kotiovesta sisään.

Tarinan opetus: älkää menkö Karhulaan. Se on perseestä eikä sieltä pääse pois.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

^ Oijoi, ikävältä kuulostaa. No, kai tuossa tuli yksi elämän pakollisista paskoista päivistä hoidettua pois alta sentään, tai jotain...
Tina DeMona
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by Tina DeMona »

Exterminator wrote: Sun Oct 17 2021 18:33 ^ Oijoi, ikävältä kuulostaa. No, kai tuossa tuli yksi elämän pakollisista paskoista päivistä hoidettua pois alta sentään, tai jotain...
Juu. Tänään ollut ihan verrannollisen mukavaa!
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Pidettiin mentorin kanssa kahdenkeskinen tunti tänään, vähän suunnitelmaa seuraavaksi kolmeksi kuukaudeksi. Yksi työkaveri kysyi neuvoa reilu viikko sitten, muistaakseni, ja silloin en vain suoraan hihasta itse kokeilematta osannut antaa ratkaisua. No eikö tämä ollut mentorillekin asti kantautunut ja nyt siitä sain kuulla, että mitenkäs se niin meni. Alkoi jonkin verran vituttamaan, että tässä niska limassa kuukausitolkulla painetaan ja tuollainen sitten "kiitoksena" heitetään naamalle :Shit:

Kai ylireagoin ja siitä kuului mainita, mutta paska maku jäi ja sellainen olo, että vittu sitä on kädetön luuseri. Muutenkin pistää vituttamaan huomautukset mokista tai jos ei jotain osannut, vaikka olisi kai pitänyt jo. Harvoinhan näitä tulee ja hyvä niin, mutta tullessaan vituttavat. Luultavasti turhaa herkkänahkaisuutta, mutta piti tämäkin nyt saada purkaa tässä! :oikeesti:
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Ja vittumainen työpäivä vaihteeksi... enpä tiedä. Tuntuu vahvasti ainakin ajoittain, että jos tämän määräaikaisen pestin jälkeen tulee kiitos ja näkemiin, niin olisi osittain helpotuskin :han:

Vedetään nyt täysillä kuitenkin, haluaisihan sitä pärjätä ja tienata pitempäänkin.
Exterminator
Komedian kunkku
Komedian kunkku

Post by Exterminator »

Positiivinen vitutus siitä, että vielä on 6 Finnkinon lippua käyttämättä ja niitä pitäisi ostaa tämän vuoden puolella 120 eurolla lisää, muuten menee EPassin digiraha vanhaksi. Se on kyllä hyvä, että tuosta tuli varoittava sähköposti, en varmaan itse olisi älynnyt tarkistaa. Pitää sitten käydä kuvissa mahdollisimman usein.

Twitterissä vituttaa ne "Huomasitkö käyttäjän sejase twiitin", millähän nämä sai pois päältä, totaalisen turhaa paskaa. Puhumattakaan siitä, että Twitter lähettää näistä sähköposteja minulle, vittu! :nej!: :down:
Post Reply