The Walking Dead

Keskustelua elokuvien tv-esityksistä ja mielenkiintoisista ohjelmista. Myös vinkit katsomisen arvoisista ohjelmista ovat enemmän kuin toivottavia.
Invictus
Vittuuntunut kirjastotäti

Re: The Walking Dead

Post by Invictus »

Member-X wrote:Tallentakaa boksille ja skipatkaa mainokset.
Mitä sä nyt taas sekoilet?

Member-X
Lapset sanovat: "Saatana on herra"

Post by Member-X »

Invictus wrote:
:heihei:

Tallentakaa ne jaksot digiboksin kovolle ja katsokaa ne sieltä niin voitte skipata nui mainokset.
Image

Invictus

Post by Invictus »

Member-X wrote:
Invictus wrote:

Tallentakaa ne jaksot digiboksin kovolle ja katsokaa ne sieltä niin voitte skipata nui mainokset.
No sitähän mä oon jo tossa ennemmin hokenut eikä flimtrickilla ole tallentavaa!!! :smo:

JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

Invictus wrote:
Member-X wrote:
Invictus wrote:

No sitähän mä oon jo tossa ennemmin hokenut eikä flimtrickilla ole tallentavaa!!! :smo:
Se ei tallenna, vaan nauhoittaa!
I still eat pussy for breakfast...
-Early mornin' Stoned Pimp-
I Gotsta Get Paid

Member-X

Post by Member-X »

Invictus wrote:
Member-X wrote:
Invictus wrote:

Niin just, meinasin sanoa jotta hankkikaa tallentava perusboksi. Ei ne perustallentavat ole kalliita, alkavat siinä satasen paikkeilla.
Jos esim. Elisan tallentava olisi parempi suosittelisin, mutta on valitettavasti aika kökkö. Idea on hyvä eli ohjelmat tallennetaan erilliselle "verkkoboksille" ja toistetaan verkon kautta tv:ssä. Toimivuus on sitten eri asia.
Image

JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

^ Mulla on töllössä sellainen toiminto (niin kuin kaikissa smart-teeeeveissä nykyään on), että voi tallentaa vaikka muistitikulle ohjelmia.
Ostin halvan ulkoisen kovon, jolle tallennan ohjelmat. Kovo kulkee myös kätevästi mukana, eli jos haluaa katsoa tallennennenennenennetut ohjelmat vaikka hotellihuoneessa läppäriltä, niin se onnistuu.
Eikä tartte ostaa mitään hidasta digiboxia telkkarin viereen, vaan tv:n digiboxi toimii erinooamamamammaomamisesti.

:timo:
I Gotsta Get Paid

flimtrick
Kultaloota
Kultaloota

Post by flimtrick »

Joo no itse asiassa enimmäkseen tulee kuitenkin nykyään katsottua sarjoja DVD:ltä. Ja nykyään tulee katsottua myös Netflixistä ja vastaavista. Kunhan noiden tarjonta toivottavasti monipuolistuu niin kuka jaksaa sarjoja enää tv:stä katsoa kun laatukin alkaa olla noissa kohdallaan. Mä katon muutenkin niin vähän telkkaria että en jaksa alkaa edes satasta sijoittamaan mihinkään tallentavaan boxiin.

flimtrick
Kultaloota
Kultaloota

Post by flimtrick »

Boring, kauden lopetuksessakaan ei päästy puuta pidemmälle ja siinä ei oikeastaan tapahtunut yhtään mitään. Noh sentään yks mun toive toteutui mutta whatever...Samasta asetelmasta lähdetään seuraavaan kauteen kun missä koko kolmoskausi on junnannut. Enpä taida enää tuhlata aikaa tän parissa... Niin keskinkertaista.

Invictus

Post by Invictus »

JariM wrote:Andrea on ehkä hieman ärsyttävä, mutta ei pääse lähellekkään räkänokkä-Carlia tai paskin-johtaja-ikinä-Rickiä.
Uusimmassa jaksossa Rickin munaton perseily ja hyväuskoisuus maksoi tällä kerta Merlen hengen. Miten vitun vajakki pitää tyypin olla, että uskoo todistetusti mulkun kuvernöörin lupauksiin?
Tästä vielä, eiköhän
Spoiler: show
Merle olisi voinut olla vaan menemättä, niin henki olisi säilynyt.
En oo muuten sarjakuvaan selailua enempää perehtynyt. Kuinka samanlainen Rickin hahmo on sarjakuvassa?

JariM
HOHDOKAS
HOHDOKAS

Post by JariM »

Image
▬▬▬ι═══════════ﺤ

Invictus

Post by Invictus »

Naurattaa muuten kun tolle Darylille on yhtäkkiä saatu muotoiltua tollaiset aika trendi poikabändi-hiukset. Siis siellä on aikaa asetella hiuksia tollee tyylikkään huolettomasti, selkeästi näkyy ettei noi ole sekaisin vaikka sellainen kuva halutaan antaa!!

GrimReaper
Lootan jäsen
Lootan jäsen

Post by GrimReaper »

En ainakaan nähnyt että kukaan olisi maininnut asiasta..

Kuten tiedetään, 1. kausi leikeltiin dvd/bd-julkaisuilla piloille useammankin jakson osalta ja tuo leikattu setti pukattiin ulos lähes kaikkialla muualla paitsi Jenkeissä ja osassa Itä-Aasiaa.
Niille teistä, jotka haluaisitte 1. kauden edelleen kokoelman jatkoksi leikkaamattomana hyllyyn, mutta ette kuitenkaan omista aluekoodivapaata soitinta tai muuten vain jenkki-importtien hommaaminen ei nappaa, niin se saa uuden dvd/bd-julkaisun Saksassa 31.5. - täysin leikkaamattomana.

Saksalaiset jakelijat ilmeisesti taipuivat fanien toivomusten alla muuta Eurooppaa nopeammin ja uuden julkaisun nähnyt ikärajaraati oli selvästi aiempaa, leikatustakin versiosta nurissutta raatia hellämielisempi. Saksalaiset kun ovat kuitenkin luonteeltaan niin itseriittoisia kuin ovat, niin tekstityksiä toivoville suomea tai edes englantia ei löydy näistä uusistakaan julkaisuista; vain ja ainoastaan saksa. Epäilen vahvasti ettei sarjaa tulla täällä kylmässä Pohjolassa julkaisemaan leikkaamattomana kovin pian koska tänne harvemmin tulee mitään omia julkaisuja ellei niitä ensin julkaista muualla, joten jos saksimaton R2-dvd tai B-reiska on hakusessa niin suosittelen iskemään saksajulkaisun kimppuun kesällä.

Amazon DE: 2xDVD 2xBlu-ray

*edit* pientä siistimistä ja amazon-linkit lisätty ohjeistukseksi
Last edited by GrimReaper on Tue Apr 16 2013 17:15, edited 3 times in total.

Wagner: Anna rahaa.
Viivi: Ai kapakkailtaan?
Wagner: Raha on kuin lanta: siitä ei ole hyötyä, jos sitä ei levitä.
Viivi: Hmp.
Viivi: Mihin sinä nyt?
Wagner: Maataloushommiin.

JakeTheSnake
Sutenöööri
Sutenöööri

Post by JakeTheSnake »

^ Kiitos vinkistä :up:
I Gotsta Get Paid

flimtrick
Kultaloota
Kultaloota

Post by flimtrick »

Neloskauden trailer ei kyllä herättänyt mitään mielenkiinota. Pitäis kyllä tarinaan vähän saada potkua ja uusia käänteitä että tätä jaksaa..Zombit ja goretkin on jo nähty. Samaa rataa näyttää homma jatkuvan ainakin ton trailerin perusteella. Ei edes lokaatio muutu.

Dogsoldier78
Erilainen taputtaja
Erilainen taputtaja

Post by Dogsoldier78 »

Ei enää pitkä aika... 20. päivähän pitäisi startata seuraava kausi. FOX:llahan nuo mainokset pyörii jatkuvalla syötöllä... vähän turhankin paljon näyttävät kuvamateriaalia tulevasta jaksosta/jaksoista. Itse olen saanut sen kuvan että ensimmäinen jakso menisi jotenkuten näin:
Spoiler: show
Porukat parantelee uusien tulokkaiden kanssa vankilan turvallisuutta. Joku (ex-kuvernööri) houkuttelee kuolleita aidan matalimpaan kohtaan kuolleitten jyrsijöitten avulla. PAikkaa puolustaessa osa porukasta kuolee ja joku saa pureman ja muuttuu zombiksi vankilan sisällä. Mustan miehen vaimo taidaa kuolla rytinässä ja varmasti jokunen muukin. Joutuvat lähtemään evakkoon mutta erimielisyyksien takia ajautuvat kahteen eri porukkaan. RAdiossa kuulutettu turvapaikka on tietenkin ansa... ja niin edespäin.
Toivottavasti mikään edellä kirjoittamani ei pidä paikkaansa ja tulevat jaksot olisivat täynnä yllätyksiä alusta loppuun :toldso:
Image

Join the Hohtoloota.net and save the forum. Posting messages guarantees membership. Would you like to know more?

Post Reply